Dnes tu pro vás máme první představení modelových novinek od Superioru pro příští sezónu. Jednobarevné rámy, "semtam" bílá a jak je to s celopéry ? ...
Zajímavé je, že například Tereza Huříková nejezdí karbonový top model ale právě duralový rám. Ten byl pro příští sezónu ještě vylepšen použitím nového materiálu Alu XTROLITE, který má mít oproti současnému scandiu ještě lepší pevnost.
Právě velmi dobrý poměr hmotnosti a pevnosti tohoto materiálu s výrazným vnějším zeslabováním trubek, způsobuje, že je celkově model G7 o 100g lehčí, než celokarbonová verze stejného kola. Navíc navrhnout a vyrobit jeden karbonový monokok speciálně pro Terezu by nebyla levná záležitost a díky tomu tak Terezin závodní stroj není současně strojem nejdražším v nabídce týmových speciálů.
O základní řadě Adventure se zmíním jen telegraficky. Zde totiž najdete nejlevnější biky, které SUP vyrábí s cenami 7-11 tisíc. V nabídce jsou celkem tři modely kol s rámy s ostře profilovanými trubkami a osazením nižších řad Shimana Alivio, Acera a jim odpovídajícími dalšími komponenty.
Na stejně designovaném světle modrém rámu ale nejsou osazeny závodní XTR komponenty, ale "pouze" Sram X7. Cílem totiž bylo nabídnout cenově dostupné kolo pro aktivní holky a to modrý bike za 25 000,- přesně splňuje. Méně movité slečny pak mohou vybírat z další čtveřice modelů 845w až 760w, které se pohybují v cenovém rozpětí 17-11 tisíc korun.
No, hodně silný je SUP i v crossech a městských kolech a v nabídce má i nejedno kolo pro nejmenší ratolesti, ale jak bývá zvykem tak tyto skupiny kol podrobněji v našich přehledech neprobíráme. Pokud vás přeci jen zajímají, můžete se podívat do našeho Bikekatalogu, kde se co nevidět objeví i nové modely 2008.
Pakliže se ptáte, jestli jsme náhodou nezapomněli na celoodpružená kola, jedno z nich jsme vám představili v tomto jarním článku, odpověď zní, nezapomněli. Superior, podle jeho slov, zatím nedocílil, patřičných vlastností a kvality u celoodpružených kol, tak aby byla podle jeho představ a proto je zatím nezařadil do své sériové výroby. Testování bude dál pokračovat a čas ukáže :-)
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Barbora Bukovská potvrdila svoji výkonnost z předešlých Světových pohárů a ovládla domácí Světový pohár v...…
Celý článek…Elitní závod žen v short tracku nabídl dramatickou bitvu až do posledních metrů. Největší pozornost...…
Celý článek…Jan a Josef Kohoutové mají v Praze díky Klubu českých velocipedistů svůj pomník...
Celý článek…Chybí vám už „cyklistický“ pohyb a chcete protočit nohy na kole navzdory vrstvě sněhu za okny? Jaké jsou možnosti cyklistického tréninku na doma a jak vybrat to pravé ořechové?
Celý článek…
rafky pro Vecka - to se mi zda nebo jsou na spouste kol, rafky pro Vecka i, kdyz jsou osazeny kotouci viz 929 ?
odpověz na tento komentářto Ondra B* - nene, ver tomu, lanka vedena spodem necini vubec zadne potize: co se tyce prehazky, nespini se tak, jako kdyby byly(i?) vedena vrchem - neprsi do nich, nepada do nich blato. a co se tyce smyku, taky vubec zadny problem a to ani v zime (snih/ led).
odpověz na tento komentářtuto variantu vozim jiz 7. sezonu (zacal jsem na Sfinxu), delam 10-12k km rocne.
kdyby byla lepsi "mtb" varianta, tj. vedeni vrchem, jiz davno byl na tento princip najeli vyrobci silnicek ;-)
spodem je narocnejsi na montaz, proto vsichni najeli na vrsek.
lanka - diky za ohlasy na druhou sadu kol... a k tem lankum - ja s tim nemam zkusenosti, ale prijde mi to spis mene prakticky, protoze na tech lankach se musi desne zachytavat blato a i bowdeny se musej desne zadelavat... takze zivotnost je kratsi
odpověz na tento komentářto karkula - prave fakt, ze presli z matu na lesk se mi nelibi. matnych na trhu neni moc, hned zaujeme. ale vec nazoru.
odpověz na tento komentářa designove mi pripadaji vyvazene (evidentne jde o subjektivni pocit :-) nejsem sam, co vim, tak superioru se zvysuji trzby.
ocenuji i fakt, ze lanka na prehazku a smyk vedou spodem. opravdu lepsi reseni, nez vrchem! u jsou to machri.
Souhlas s maedva..Zdařilejší a optimistický je pro mě alespoň fakt, že u vyšších modelů- team přešli z matu na lesk...
odpověz na tento komentářKvalitni veci a asi i ram, ale ten design je mirne podprumerny.To me odrazuje od koupe.S tema nahradnima kolama je to prece uz davno znamy, vim o hodne lidech co to tak maji a ani nejsou zavodnici.Je ale plus, ze to nabizi primo vyrobce pro svoje modely.
odpověz na tento komentářto Ondra - technických komplikací se bát nemusíš, já mám kazetu 11-23 :)
odpověz na tento komentářnevim jestli se mi to zda ale nektery fotky jsou malinko rozmazany:-(
odpověz na tento komentářbiková silnička - jj, s těmi úzkými hladkými plášti obutými na druhé sadě kol to dělám taky - je to velmi praktické. silničku jako druhé kolo bych neměl čas ujezdit a takhle akorát přehodim kola a mám z bika téměř silničku. kazetu tam mam bikovou, abych si nezpůsoboval zbytečné technické komplikace...
odpověz na tento komentářcombo - S těma náhradníma kolama to není špatnej nápad. Co je tam za kazetu ? Vypadá to že je trochu do "silnična" ?
odpověz na tento komentář