Víte, že pro rok 2010 má ve své nabídce firma Santa Cruz rovnou třináctku biků ? My vás dnes s nimi seznámíme. Jsou barevné, jsou jedinečné, ale nejsou levné ...
Když se koncem osmdesátých let minulého století rodila horská kola, tihle maníci u toho nebyli. Jejich firma vznikla až v roce 1994, ale díru do světa udělali až o deset let později, když vymysleli a nechali si patentovat první virtuální systém odpružení. Ano, bavíme se tu o legendárním VPP (Virtual Pivot Point) a řeč bude jak jinak než o americké firmě Santa Cruz.
Její portfólio modelů prodělalo v posledním kalendářním roce celkem slušné zemětřesení a proto abyste se v její nabídce lépe orientovali, vám přinášíme tento informační článek. Když říkám že Santova nabídka prošla zemětřesením musím hned dodat, že nešlo o nějaké dramatické vývojové změny, ale spíše o doplnění nabídky a mírný upgrade několika rámů. Zásadnější pak bylo postupné přidání tří karbonových modelů.
Santa Cruz staví svou filozofii na jednoduchém sloganu "svobodná volba". Tento systém se v současnosti již jen tak nevidí, ale právě to, že vás k ničemu nenutí a naopak vám nabízí obrovskou modularitu, je na něm úžasné. Jde v podstatě o to, že si celé kolo stavíte sami. Nejprve si vyberete konkrétní rám a barevnou kombinaci a systém vám pak na základě toho nabídne resp. doporučí kompatibilní vidlice a osazení. Online tak vidíte jak bude bike vypadat, kolik bude stát i kolik bude vážit s tím, že je pochopitelně možné koupit si pouze samotný rám a stavbu podřídit svým individuálním možnostem a požadavkům.
Ale pojďme již k aktuální nabídce. Ta, věrna hlavnímu heslu, nabízí hned v úvodu volbu mezi tím, jestli si pro sebe vyberete levnější jednočepovou, nebo dražší VPP variantu zadního odpružení. Kromě sjezďáků, které jsou výhradně "virtuální", máte vždy alternativu.
Kompletní nabídku novinek, včetně stavebních online "robotů" najdete na www.santacruzbicycles.com.
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Každý biker, který jezdí na bezdušových pláštích, to zná. Jedete si lesem, užíváte si trail... Příspěvek Lezyne Tubeless Pro Plugs. Záchrana na trailu i v garáži pochází z Dámynakole.cz
Celý článek…Tereza Tvarůžková (ČS Accolade), sympatická šestadvacetiletá bikerka, která dříve patřila ke stálicím cross country závodů,...…
Celý článek…Jan a Josef Kohoutové mají v Praze díky Klubu českých velocipedistů svůj pomník...
Celý článek…Chybí vám už „cyklistický“ pohyb a chcete protočit nohy na kole navzdory vrstvě sněhu za okny? Jaké jsou možnosti cyklistického tréninku na doma a jak vybrat to pravé ořechové?
Celý článek…
ach ty české ceny! - s těmi našimi dovozci je to vážně na chrena. Mám zájem o toho karbonového Tallboye. Dle ofiko stránek
odpověz na tento komentářhttp://www.santacruzbicycles.com/tallboy/index.php?pricing=1
je možné rám s Fox Float RP23 pořídit za 2443 USD (doplatek 93 USD za lepší tlumič), to dělá nbějakých 44 460 Kč (kurz vylezl na 18,2 Kč)
Jenže naše zastoupení SC uvádí pro podzim 2009
http://santacruz.cz/foto.php?file=./images/novinky/CenikSC09podzim.jpg&name=
cenu toho samého na 3682 USD resp. 66 276 Kč. Klidně si přihodí 51 % marži k ofiko ceně (ta má v sobě marži taky).
No a pak se div, že prodeje bajků nad 40 litrů jsou u nás minimální a prodejci brečí. Přeci nejsem padlej na hlavu, abych to kupoval předražený v Česku. A to jsem pohodlný a i vzhledem k reklamacím a servisu bych to milerád udělal.
ceny.... - ono ceny v okolních státech jsou převážně výrazně příznivější než v ČR....
odpověz na tento komentářTo Yoolaus: - Integrovanej Chris King by byl tak trochu nesmysl, nemyslíš? Když má někdo pěknou hlavu, tak proč ji neukázat? :-)
odpověz na tento komentářMně osobně se teda integrovaný hlavový složení z 99 % vůbec nelíbí, ta součástka tam prostě patří a má být vidět...
blur XC - toho Blura XC by som bral vsetkymi desiatimi aj duraloveho. prekvapilo ma ze nepouzili na carbonoveho integrovane hlavove zlozenie. inac moc luxusna masinka !!
odpověz na tento komentářBlur LT - Mám Blur LT (ne carbon) a má 12,1 kg a šlo by ještě ušetřit (kola, kliky, sedlo, řazení ...). Moc pěkný povození.
odpověz na tento komentářmalo barev v10 - krasne kola jen me dost zklamala nabidka u V10 a anodizovanych barev jen zelena k bliti a nevyrazna cerna co vypada jako seda,myslim ze kdyby bylo vice barev bylo by fajn
odpověz na tento komentářCarbon - Mě se teda strašně moc líbí zase ten karbonovej Blur LT.Řekl bych, že tohle kolo se bude moct dát postavit jako superlehkej AllMountain pod 12 kil. Asi začnu šetřit.
odpověz na tento komentářkarbonovy Blur XC - jako ten Blur xc Carbon bych mohl, a kdyz na to daji komponenty race face next a XTR a hlavne kola DT XRC 1250 to se pak nedivim ze jde hmotnost pod 10kg :-) mooooc hezke
odpověz na tento komentář